09.00 - 9.30 regisztráció, reggeli
Users
9:30 - 9.40 Köszöntő - Molnár Rita (Agria Produkció Kft)
Megnyitó - Sperla Ervin (kispad.hu)
9:40 - 10.00 Nyomozás a magyar webkettesek után
Fischer András (vezérigazgató, [origo] Zrt.)
10.00 - 10.30 Iwiw, transzparencia, privacy és/vagy nyílt magánélet a közösségi hálókon
Simó Györggyel (vezérigazgató-helyettes, Magyar Telekom Nyrt.) beszélget Bojtár B. Endre (főszerkesztő, Magyar Narancs)
10.30 - 10.50 Szupernóva Díjátadás A díjakat átadja Gerentsér Imre (Sanoma Budapest Zrt.)
10.50 - 11.15 Internet több platformon. - A webes tartalomfogyasztás minden fronton: számítógépen, mobilon, tévén, mobilinternet-eszközön. Hogyan készülünk a multiplatform világra, mikor válik relevánssá az új platformok felé való nyitás. Esettanulmány: az új Figyelőnet - weben, mobilon, widgetekben és nyomtatásban. Fejlesztés ezerrel: múlt évi és idei termékindításaink
Szávuly Krisztián (internet lapigazgató, Sanoma Budapest Zrt.)
11.15 - 11.30 Kávészünet
11.35 - 12.05 A PC utáni korszak kihívásai. - Ahogy Steve Jobs a 2007-es történelmi beszélgetésen Bill Gates-nek szegezte, eljött a PC utáni korszak. A használható, olcsó mobil eszközöknek és széles körben elérhető mobil internetnek milyen hatása lesz a hazai webre, felhasználókra és a szolgáltatás fejlesztési iparra?
Winkler Jánossal (vezérigazgató-helyettes, Magyar Telekom Nyrt.) beszélget Dobó Mátyás (blogger, doransky.hu)
12.05 - 12.30 Az [origo] bemutatja három médiaszakértő véleményét a webkettőről, a fogalom jelentéséről és a jelenség online, társadalmi, valamint üzleti hatásairól.
Vámosi Gergő (geritwo.hu, [origo] Techbázis), Hammer Ferenc (szociológus), Molnár Dániel (digitalnatives.hu, Szindbádék)
12.30 - 12.50 Orvoslás a virtuális világban - Az orvosképzés és az orvosi praxisok, kutatások is kihasználhatják a web 2.0 eszközeinek előnyeit. Az orvosi blogoszféra, az orvosi keresők, a virtuális világ orvosi oktatási lehetőségei segítik mind az orvosokat, mind a medikusokat a temérdek orvosi információ feldolgozásában és hozzáférhetőségében. - Meskó Bertalan (blogger, mediq.blog.hu)
12.50 - 13.55 ebéd
Business
13.55 - 14.20 Ár-összehasonlító honlapok kerekasztala – A vállalatok mire használhatják fel a felhasználók mellett? Csak a customer lehet fogyasztó? A szolgáltató mit tesz hozzá a fogyasztókért és a fogyasztó mit tesz a kiegyensúlyozott működésért? Az etikus piactér fontossága. Milyen fejlesztésekre készülnek az ár-összehasonlító szolgáltatók?
Birkás Dávid (főszerkesztő, kirakat.hu), Nagy Attila (ügyvezető igazgató, depo.hu)
Moderátor: Kántor Endre (szerkesztő, Milliók reggelire, Rádió Café 98.6)
14.20 - 14.45 Web 2.0 a vállalati gyakorlatban: Együttműködési trendek, innováció és az új generációs munkavállalók. - Hogyan hasznosítsuk cégünkben a web kettes technológiákat? Milyen üzleti értékeket hordoznak? - Valamint trendek és előrejelzések az IBM Research laboratórium kutatásai alapján.
Szabó János (szoftver üzletág, IBM Magyarország Kft.)
14.45 - 15.05 kávészünet
15.05 - 15.25 Pénzt, de honnan? Kockázati tőke, szakmai befektető, tőzsde – Mit kell tudnia egy vállalkozásnak ahhoz, hogy pénzt tudjon bevonni. Mire jó a kockázati tőke? Mikor fordulunk szakmai befektetőhöz? Mik a tőzsde előnyei?
Jaksity György (ügyvezető igazgató, Concorde Értékpapír Zrt.)
15.25 - 16.10 Online szakmai befektetők kerekasztala
Balázs Csaba (elnök, Econet Nyrt.), Simó György (vezérigazgató-helyettes, Magyar Telekom Nyrt.), Szabó György (vezérigazgató, Sanoma Budapest Zrt.), Vaszily Miklós (vezérigazgató-helyettes, Közép Európai Média és Kiadó Zrt.)
Szakért és hozzászól: Jaksity György (ügyvezető igazgató, Concorde Értékpapír Zrt.)
Moderál: Mihálovits András (szerkesztő, Milliók reggelire, Rádió Café 98.6)
16.10 - 16.40 Online kockázati tőke befektetők kerekasztala
Bruckner Zoltán (ügyvezető igazgató, Primus Capital), Hradszki László (befektetési igazgató, 3TS Capital Partners)
Moderátor: Mihálovits András (szerkesztő, Milliók reggelire, Rádió Café 98.6)
16.40- 16.50 Kávészünet
16.50 - 17.15 Médiacentrikus szoftverélmény – Hogyan válik az interaktív média meghatározó tényezővé az on-line jelenlétben? Mit jelent mindez a webes ökoszisztéma szereplői számára? Hogyan alakulnak át a szoftvertechnológiai platformok?
Bátorfi Zsolt (fejlesztési platform szakértő, Microsoft Magyarország Kft.)
17.15 - 17.40 Teória és valóság. Népszerű tévhitek és félreértések felhasználói és üzleti oldalon, a két oldal tévedései, hibái, rossz beidegződései. Pénzkeresés a webkettőben - igen vagy nem?
Bodó Balázzsal (mokk.bme.hu) beszélget Pohly Ferenc (vezető tanácsadó, [origo].hu Zrt.)
Marketing
17.40 - 18.10 Webkommunikáció, innováció a marketingben. Mik a tendenciák az online reklámban?
Fabricius Gábor (kreatív igazgató, Republic Advertising), Radnai Zoltán (blogger, kultplay.hu), Soós Gergely (ügyvezető igazgató, Neo Interactive)
Moderátor: Nyírő András
18.10 - 18.50 Milyen a hatékony hirdetés, amit a felhasználó is elfogad? A fogyasztó visszaszól. A hirdetők változtatnak e a stratégiájukon az adblock-ok hatására? Hogyan változnak a hirdetések a jövőben?
Kardos Gábor (ügyvezető igazgató, Index Zrt.), Novák Péter (ügyvezető, Kirowski Zrt.), Palocsay Géza (online hirdetési igazgató, Sanoma Budapest Zrt.), Peresztegi Zoltán (képviselő, Google Magyarország)
Moderátor: Altschach László (üzleti igazgató, edison network)
18.50 - Vacsora

Műsorvezető: Karafiáth Orsolya

Nyomtatható verzió